Reis Vietnam 2012

naar de vorige dag

terug naar de startpagina

Dag 21 -   Hanoi > Amsterdam

Om 10 uur (eindelijk konden we uitslapen) vertrokken we met de bus. Nog een laatste blik op Vietnam, daarna naar de luchthaven voor de terugvlucht naar Amsterdam.

Het miezerde en was mistig bij ons vertrek uit Hanoi echt een weertje om afscheid van Vietnam te nemen Ook al regent het, de stoep moet schoon

De lokale bloemenmarkt in Hanoi begint al om vier uur 's ochtends Een laatste blik op de rijstvelden van Vietnam Dan komen de verkeerstoren en windmeter van het vliegveld in zicht

Aankomst op de wat mistige Noi Bai International Airport Ons reisgezelschap in de rij voor de incheckbalie  Het duurde wat lang want de computer deed het niet, de papieren moesten met de hand worden ingevuld

Ons vliegtuig staat klaar en vertrekt van de terminal we zien de werkzaamheden voor de aanleg van een nieuwe start- en landingsbaan

Taxiën naar de startbaan Airborn drie  uur later voor de kust van Maleisië

Johor strait Cafhi ferry terminal - Johor strait Internationale luchthaven Changi - Singapore

Net als bij onze tussenstop tijdens de heenreis gingen we weer naar de vlindertuin op Singapore Airport, nu was er voldoende licht om een aantal foto's te maken

Toen we in het vliegtuig naar Amsterdam stapten was het inmiddels donker.

De zon kwam op om half zes (lokale tijd) toen we boven Charkov in het noordoosten van de Oekraïne vlogen

Boven Nederland was het bewolkt, vlak voor Schiphol brak het even open